Levering

Sidst opdateret den 8. februar 2024

Den forventet leveringstid er 1-3 hverdage med GLS og 2-4 hverdage med DAO – ved travle perioder, som op til jul, kan det betyde længere leveringstider. Vi bestræber os at levere ordren hurtigst muligt.
 
Vi sender til Danmark (med undtagelse af Grønland og Færøerne), Sverige og Tyskland. Varer vil blive leveret til den leveringsadresse, der er angivet på bestillingstidspunktet, eller hvis du har valgt at sende til en pakkeshop.
Levering sker alle ugens hverdage, og der kan også leveres i weekender, afhængig af om fragtvirksomheden tilbyder det. Der leveres kun med GLS eller DAO i Danmark. Andre lande end Danmark, vil forsendelsen blive leveret med GLS.
 
Fragtpriser i Danmark: 
- GLS 69 kr. til privat, eller 49 kr. for pakkeshop.
- DAO 49 kr. til privat, eller 39 kr. for pakkeshop.
 
Fragtpriser i Sverige og Tyskland: 
- GLS (1-10 kg) 149 kr., eller (10-20 kg) 189 kr. til privat.
- GLS (1-10 kg) 149 kr. til pakkeshop.

Alle fragtpriser er inkl. moms.

Hos DAO bliver der kun leveret om natten samt ringer ikke på din dør når de skal levere din pakke. Din pakke vil som regel blive stillet ved din dør - dette gælder også hvis du bor i en lejlighed med andre beboere. Du kan læse mere på www.dao.as

Når du har afgivet en ordre på vores webshop, så vil du modtage en mail med et Tracking & Trace nummer, hvor du har mulighed for at følge med din ordre online. Det kan tage en hel dag før dit Tracking & Trace nummeret virker.
 
Modtager du en pakke der er beskadiget under fragten, så kontakt os med det samme på mail: info@passio.dk
 
Hvis din pakke bliver sendt til en pakkeshop, og du ikke henter din pakke indenfor den tid, der er beskrevet i den mail eller SMS du får, så vil pakken blive leveret tilbage, hvor vi vil trække leveringsomkostningen fra dit tilgodehavende.
 
Min pakke er mistet/væk
Passio er ikke ansvarlig, hvis den forkerte adresse er angivet under købsprocessen. Sørg for, at din fakturerings- og leveringsadresse er korrekt, før du behandler din ordre. Hvis vi har lavet en fejl, tager vi det fulde ansvar for den oprindelige ordre, der blev lavet til dig uden beregning.
 
Hvis der opstår problemer med fragten, bedes du kontakte kundeservice på mail: info@passio.dk